اداری و مالی
1400/12/21 شنبه
طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه پیام نور؛
سرپرست اداره کل امور اداری دانشگاه پیام نور منصوب شد

.

طی حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور، مهندس کیوان میرزایی به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر تقی زاده در مراسم تکریم و معارفه ضمن تقدیر از زحمات دکتر حاج محمد علی و قدردانی از مهندس میرزایی برای پذیرش این مسئولیت افزود: دو مجموعه اداری و مالی دانشگاه پیام نور، جزو مجموعه های بسیار فنی و تخصصی هستند که بار سنگینی را در تمام فعالیت های دانشگاه بر دوش دارند.
سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دکتر حاج محمد علی تسلط بسیار زیادی بر آیین نامه ها و مقررات دانشگاه دارند، گفت: پاسخ گویی سریع و انجام به موقع قوانین لازمه مدیریت در بخش اداری است و تسلط بر آیین نامه ها و مقررات فعالیت ها را تسهیل می کند.
وی تغییر در مدیریت ها را متناسب با نیاز دانشگاه و به منظور ایجاد پویایی در سیستم عنوان کرد و اذعان داشت: دانشگاه پیام نور افتخار می کند که چنین مدیران توانمندی در بدنه دانشگاه خدمت کرده اند و از تجربیات ارزنده آنها در آینده نیز بهره خواهد برد.
دکتر حسن علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این مراسم حوزه مالی و اداری را دو بال اصلی این معاونت دانست و اظهار داشت: در طول مدیریت دکتر حاج محمد علی فعالیت های بسیار ارزنده ای در زمینه صدور پایه نیروهای اداری، پرداخت معوقات، اعمال رتبه و مدارک تحصیلی و ... صورت گرفته است.
وی بر لزوم دقت در تنظیم اسناد در حوزه اداری تاکید کرد و اظهار داشت: حوزه اداری دارای حساسیت های ویژه است و باید تمامی اسناد با رعایت  کامل قوانین و مقررات و اشراف بر آیین نامه ها تنظیم و اجرا شود.
مهندس کیوان میرزایی نیز در مراسم معارفه خود بر لزوم انسجام و هماهنگی در فعالیت ها تاکید کرد و گفت: به طور قطع تداوم فعالیت ها در مسیری که مدیریت قبلی بنا نهاده صورت خواهد گرفت و با وحدت و یکپارچگی بیشتر در جهت اهداف دانشگاه و حوزه معاونت اداری و مالی گام برمی داریم.
در پایان این مراسم دکتر سرپرست دانشگاه پیام نور با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر حاج محمدعلی تقدیر و با اعطای حکم مهندس میرزایی را به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری منصوب کرد.
 در حکم مهندس میرزایی آمده است: امید است با استمداد از عنایات حق تعالی، درایت و تدبیر و بهره مندی از تجربیات همکاران ارجمند، در راه تحقق اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر