اداری و مالی
1402/9/14 سه‌شنبه
معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور:
پیام نور یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در حوزه پژوهش و فناوری است

.

به گزارش روابط عمومی دکتر پریمی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور در آئین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران برتراستان همدان که  با حضور روسا، اساتید و کارکنان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک روز دانشجو، دین اسلام را تنها دینی دانست که به تحقیق و پژوهش بها داده است و گفت: تاریخچه پژوهش به صدر اسلام باز می‌گردد که برخلاف ادیان دیگر می‌گوید ابتدا تحقیق کنید و بعد ایمان بیاورید.

وی پژوهش را حلقه مفقوده جامعه و دانشگاه قلمداد کرد و افزود: موتور محرک پیشرفت هر کشوری تحقیق و پژوهش است البته پژوهش باید رویکرد حل المسائلی داشته باشد.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه پژوهشگران باید ابتدا مسائل موجود در استان را حل کنند و سپس به مسائل ملی بپردازند، عنوان کرد: پژوهش باید زود بازده و کاربردی باشد تا بتواند مقدمات توسعه همه جانبه کشور را فراهم کند.

وی در ادامه دانشگاه پیام نور را یکی از دانشگاه‌های پیشتاز در حوزه پژوهش و فناوری دانست و گفت: دانشگاه‌ها باید زمینه تحقیق را فراهم و حامل طرح‌های پژوهشی باشند که پیام نور نیز خوشبختانه در این حوزه فعال بوده و سعی می‌کند موانع مسیر پژوهش را از میان بردارد.

دکتر پریمی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کم هزینه‌ترین دانشگاه است، خاطر نشان کرد: این دانشگاه به نوبه‌ای دانشگاه مستضعفان نیز هست زیرا شهریه آن بسیار اندک بوده و علاوه بر این به لحاظ مسافت و در دسترس بودن نیز کم دغدغه‌ترین دانشگاه برای دانشجو و والدین است

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر