اداری و مالی
1393/9/1 شنبه
با عنایت مدیریت دانشگاه، هیچ گونه محدودیت مالی برای برنامه های قرآنی و دینی نداریم

.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: با داشتن قریب به 4 هزار عضو هیئت علمی و بیش از ۸4۰ هزار دانشجو تلاش می کنیم در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و اعتلای علمی کشور گام برداریم که در این راستا فعال کردن انجمن های علمی بیش از پیش با جدیت پیگیری می شود.

دکتر کریم نجفی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور قزوین گفت: افتتاح این ساختمان نشان داد مسئولان دانشگاه برای توسعه فضاهای علمی و تامین آسایش بیشتر برای تحصیل دانشجویان مصمم هستند.

وی افزود: در بیست و پنجمین سال فعالیت این دانشگاه، توجه به کیفیت آموزشی در اولویت قرار گرفته و تلاش می کنیم برای تحقق شعار سال هم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

دکتر نجفی بیان کرد: دانشجو و استاد دو رکن اساسی دانشگاه است و می توان با تکیه بر این عوامل از وابستگی به بیگانگان رها شد و به استقلال رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور گفت: خوشبختانه در بخش فرهنگی دانشگاه پیام نور کارهای ارزشمندی صورت گرفته و برگزاری جشنواره ملی قرآن در اصفهان، نانو تکنولوژی در مازندران، جشنواره رباتیک در خوزستان، جشنواره سلام در قزوین و ادبیات در شیراز از جمله برنامه های مهمی است که انجام شده است.

وی گفت: در برگزاری برنامه های قرآنی و دینی در اختصاص اعتبار هیچ محدودیتی نداریم و سعی می کنیم نیاز مالی برنامه های فرهنگی را تامین کنیم.

وی با اشاره به اختصاص طرح گرنت فرهنگی به اعضای هیات علمی تصریح کرد: با اجرای این طرح، زمینه فعالیت های پژوهشی، انتشار کتاب و چاپ مقاله با رویکرد فرهنگی نیز برای اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه فراهم می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور اظهارداشت: این طرح مهم مصوبه وزارت علوم در سال گذشته بود که به دلایل مختلفی اجرایی نشد . بر اساس این طرح ، اساتید در تمام رشته‌ها می‌توانند در رابطه با پیوست فرهنگی ، طرح های علمی با نگاه فرهنگی ارائه کنند که علاوه بر دریافت اعتبار مالی، زمینه لازم برای ارتقای علمی آنان فراهم خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر