اداری و مالی
1394/4/19 جمعه
معاون اداری،مالی وعمرانی دانشگاه پیام نوردر بازدید از واحد دلفان:
مهمترین گام در توسعه دانشگاه پیام نور انسجام و همدلی اعضای علمی و کارکنان این دانشگاه است

.

دکتر حسینی معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد دلفان اظهار داشت: انسجام، همدلی و همفکری اعضای علمی و کارکنان این دانشگاه را مهمترین گام در توسعه اهداف و سیاست های کلان دانشگاه می باشد که می بایست با سعی و تلاش بتوانیم دستاوردها و توانمندی های بالقوه این دانشگاه را بصورت موثر انعکاس دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ،دکتر حسینی علاوه بر بازدید از فضای عمرانی دانشگاه پیام نور دلفان در جمع کارکنان این دانشگاه با اشاره به سطح کیفی آموزش در دانشگاه پیام نور گفت: بسیاری از پذیرفته شدگان مقطع ارشد و دکترا در دانشگاههای سراسری فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

 وی با بیان اینکه وضعیت کیفی دانشگاه پیام نور در حال پیشرفت است افزود: امیدواریم که با همکاری کارکنان دانشگاه بتوانیم در سطح عالی خدمات ارزنده ای را به دانشجویان این دانشگاه ارائه دهیم.

 معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین درخصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی این واحد به پیمانی و رسمی و همچنین ارتقاء واحد دلفان به مرکز قول مساعد داد.

 لازم به ذکر است که در این دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور دلفان خواستار احداث سالن ورزشی چند منظور، مسجد و تکمیل حصارکشی این واحد شدند.

 بازدید از آزمایشگاهها، کتابخانه، کلاس های درس، سایت کامپیوتر، سلف غذا خوری، سالن امتحانات و اتاق قرنطینه و همچنین پروژه محوطه سازی نیمه کاره دانشگاه پیام نور دلفان از جمله برنامه های معاون عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در دلفان بود.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر