استان ها
1400/11/12 سه‌شنبه
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس :
دانشگاه پيام نور كيفيت آموزشی را همواره سرلوحه كار خود قرار دهد

.

نشست هم اندیشی جهاد تبیین و نقش اساتیددر دانشگاه ها به همت  دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در ابتدای این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال  به تشریح عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف و  مهم‌ترین اقدامات و مشکلات  دانشگاه پیام نور استان پرداخت.
سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ارزیابی خود از دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر ابراز خرسندی کرد و گفت : دانشگاه پيام نور  همواره كيفيت آموزشی را  سرلوحه كار خود قرار دهد چرا که اگر تحولی می خواهیم در کشور رخ دهد، دانشگاه یکی از ارکانی است که می تواند کمک کننده باشد. 
ایشان توانمندی‌های اعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور را  مثبت برشمرد و ادامه داد : اساتید به عنوان یاوران علمی کشور و جامعه هستند که باید با یک نگاه انقلابی و جهادی به کمک توسعه کشور بیایند و  حتما آن نگاه انقلابی و جهادی مدنظر مقام معظم رهبری روز به روز  رو به افزایش است. 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهاد علمی  و جهاد سازندگی را اوج اقتدار کشور دانست و افزود : امیدواریم با تلاش و جهاد علمی جوانان و نخبگان این مجموعه دانشگاهی در اجرا و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص منویات مقام معظم رهبری موفق و سرافراز باشیم و دانشگاه پیام نور را به جایگاه علمی واقعی خود در کشور برسانیم.
در ادامه هریک از اعضای هیات علمی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان این نشست  حاضرین از مسجد خیری علی ابن ابی طالب دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد بازدید به عمل آوردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر