استان ها
1401/8/24 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پيام نوراستان فارس:
سامانه صداي دانشجو براي پاسخگويي به مطالبات و درخواست هاي دانشجويان راه اندازي مي شود

.


دانشجويان جديد دانشگاه پيام نور شيراز و ساير مراكز وواحدهاي استان فارس با شركت در آيين نودانشجويان با شرايط و آيين نامه هاي آموزشي و فعاليت هاي فرهنگي دانشگاه آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نورفارس، در اين مراسم كه به صورت الكترونيكي برگزار شده بود، دكتر محسن جاجرمي زاده سرپرست دانشگاه پيام نوراستان فارس، به تشريح برخي از ويژگي ها و قابليت هاي مهم دانشگاه پيام نور پرداخت و از دانشجويان خواست علاوه بر شركت فعال در كلاسهاي درسي و فعاليت هاي آموزشي، در برنامه هاي فوق برنامه خصوصاً فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي، كانون هاي فرهنگي و دانشجويي، انجمن هاي علمي، بسيج دانشجويي، مسابقات و الميپادهاي علمي و جشنواره هاي مختلف نيز حضور پررنگ داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه در حال حاضر قريب 30 هزار دانشجو در مراكز وواحدهاي دانشگاه پيام نوراستان فارس مشغول به تحصيل مي باشند،افزود: دانشگاه پيام نور با شيوه آموزشي نيمه حضوري و مجازي ، دسترسي خانواده ها را بدون هرگونه نگراني به آموزش عالي در همه مناطق كشور خصوصاً مناطق محروم فراهم ساخته است تا علاقمندان به تحصيل با كمترين شهريه و با كيفيت آموزشي مناسب به تحصيل بپردازند.
دكتر جاجرمي زاده به سطح بالاي علمي فارغ التحصيلان اين دانشگاه نيز اشاره كرد و يادآور شد: دانش آموختگان دانشگاه پيام نور خلاء مديريتي و كارشناسي در بسياري از دستگاه ها و ارگان ها در سطح كشور را پر كرده اند.
سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس اضافه كرد: سيستم آموزشي دانشجو محور موجب شده فارغ التحصيلان دانشگاه پيام نور در آزمون هاي ورودي تحصيلات تكميلي دانشگاه هاي بزرگ، آزمون هاي وكالت و استخدامي در رتبه هاي برتر قرار گيرند.
دكتر جاجرمي زاده در ادامه سخنان خود ارتقاي رضايتمندي دانشجويان را يكي از مهم ترين دغدغه مسئولين دانشگاه ذكر كرد و در اين خصوص اظهارداشت: با راه اندازي سامانه صداي دانشجو، زمينه پاسخگويي به مطالبات دانشجويي بيش از گذشته فراهم خواهد شد.
وي افزود: دانشجويان با ارسال پيامك به سامانه 3000302302 مي توانند مستقيما پيام خود را به رئيس دانشگاه پيام نور استان ارسال نمايند.
در ادامه اين نشست كه چندتن از اساتيد دانشگاه نيز حضور داشتند، مديران آموزشي،فرهنگي دانشگاه به بيان آيين نامه هاي آموزشي و فرهنگي دانشگاه پرداختند
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر