استان ها
1402/3/29 دوشنبه
با حضور معاون حقوقی، مجلس و امور استانهای دانشگاه پیام نور؛
آیین تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر مجتبی سلطانی احمدی، معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور برگزار شد. دکتر سلطانی احمدی در ابتدای مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جواد الائمه و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، انتصاب خانم دکتر سعیده شمسی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان گلستان را تبریک گفت و از زحمات دکتر اسماعیل نادری، سرپرست پیشین این استان تقدیر کرد.
وی با استناد به روایات اهل بیت علیهم السلام ، رجوع بندگان برای گشایش در کارها را از نعمت های الهی دانست و افزود، این فرصت را غنیمت شمرده و در راه خدمت به بندگان خدا گام برداریم.
دکتر سلطانی احمدی خاطر نشان کرد؛ امروز مراسم معارفه پنجمین بانوی رئیس دانشگاه پیام نور استان در سطح کشور را برگزار می کنیم که این امر نشان از تعهد، تخصص و توان بالای مدیریتی بانوان در دانشگاه پیام نور دارد.
دانشگاه پیام نور در سه دهه گذشته به عمومی سازی آموزش عالی زنان و دختران پرداخت و هم اکنون در عمومی سازی مدیریت عالی زنان در نظام آموزش عالی پیشگام است.
وی در بخش دیگری از صحبت ها با اشاره به افزایش 436 رشته محل جدید در دانشگاه پیام نور، از جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در 16 مرکز و واحد جدید دانشگاه برای اولین بار خبر داد.
معاون حقوقی دانشگاه افزود: دانشگاه پیام نور در دو سه دهه گذشته، با بومی سازی آموزش عالی بویژه برای دختران و بانوان در سطح کشور توانست پاسخگوی ملاحظات فرهنگی و دغدغه های خانواده های دانشجویان برای تحصیل این قشر از افراد جامعه باشد و آن را از اهداف محقق شده انقلاب اسلامی ایران دانست.
گفتنی است در ابتدای این مراسم، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای خوشنام دانشگاه با حضور معاون حقوقی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه، مدیران ستادی و جمعی از مدیران و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر