استان ها
1402/7/9 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان مطرح کرد؛
برگزاری همایش علمی دومین کنگره شهدای استان همدان در دانشگاه پیام نور

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت:اولین همایش علمی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با حضور رئیس کمیسیون امنیتی، سیاسی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی علی حسین محمد ظاهری با اشاره به اینکه این همایش با حضور ۲۵۶ نفر از پژوهشگران سراسر کشور برگزار شد، گفت: در این مراسم دکتر قدیر نظامی، رئیس کمیسیون امنیتی، سیاسی و دفاعی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع به عنوان سخنران کلیدی حضور داشت.

وی اظهار کرد: این همایش در پنج محورِ اساسی فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ عامه، هنر وادبیات، جایگاه شهدای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اثرگذاری آن بر عرصه‌های مدیریتی، اهداف و آرمان‌ها، نقش آفرینی اقشار مختلف جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اثر گذاری شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در عرصه فرهنگی-تربیتی اجرا شد.

رئیس ستاد اجرایی همایش کمیته علمی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه تلاش شده است تا در این همایش بصورت علمی و پژوهشی تأثیر فرهنگ ایثار و شهادت بر فرهنگ و زندگی مردم بررسی شود، افزود: بررسی جایگاه رفیع فرهنگ شهادت در جامعه از مهمترین هدف گذاری ها در برگزاری این همایش علمی بود.

وی ادامه داد: در این همایش از بین ارائه دهندگان مقالات و طراحان پوستر نفرات برتر معرفی شدند.

محمد ظاهری برگزاری این همایش را در سطح ملی عنوان کرد و ادامه داد: این همایش دارای کد پژوهش و علمی ISC است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر