اخبار

دکتر صفایی: رویکرد دانشگاه پیام نور افزایش توانایی برنامه نویسی،ایجاد روحیه کار تیمی و تفکر الگوریتمی دانشجویان

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات کشوری ACM:

رویکرد دانشگاه پیام نور افزایش توانایی برنامه نویسی،ایجاد روحیه کار تیمی و تفکر الگوریتمی دانشجویان است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر صفی اله صفایی رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات کشوری acm ضمن عرض خوش آمدگویی به سرپرستان، کمیته داوری و شرکت کنندگان گفت: دانشگاه پیام نور استان همدان در سال 1398 با رویکرد افزایش توانایی برنامه نویسی و تفکر الگوریتمی دانشجویان و ایجاد روحیه کار تیمی برای حضور در شرکت ها اقدام به برگزاری مسابقات acm نموده است. وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان همدان در حال حاضر با برخورداری از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به موضوع برنامه‌نویسی این افتخار را دارد که بتواند پذیرای تیم‌های فعال در این زمینه از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات acm با توجه به اینکه یکی از مهمترین مسابقات برنامه نویسی است که در بین موسسات آموزش عالی و دانشگاهها برگزار می شود خوشحال هستیم این افتخار نصیب دانشگاه پیام نور استان همدان شد تا بتوانیم در این رویداد علمی و فرهنگی قدم برداریم و پذیرای دانشجویان مستعد پیام نور باشیم.

دکتر صفایی ادامه داد: دوره دانشجویی علاوه بر اینکه با کار علمی انجام می شود باید با کار فرهنگی شور و نشاط در دانشجویان ایجاد کنیم و خروجی آن را هم در کوتاه مدت و هم دراز مدت می شود دید.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان در پایان افزود: در دانشگاه فقط درس خواندن ملاک نیست و اگر ما دانشگاهیان نتوانیم شما را به سمت رقابت بازار و فناوری و یادگیری کار هدایت بکنیم رسالت خود را انجام نداده ایم. دانشجویان بایدیاد بگیرند در این مسیر چگونه وارد بازار کار شوند چون صرف داشتن اطلاعات در مسیر بیرون کافی نیست و در رقابت هست که ما باید خودمان را نشان دهیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر