اخبار

دکتر صفاری نیا : دانشگاه از ایده ها، ابداعات و اختراعات دانشجویان حمایت می کند.

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نوردر اختتامیه مسابقاتACM   گفت :                                                  دانشگاه از ایده ها، ابداعات و اختراعات دانشجویان حمایت می کند.


دکتر مجید صفارنیا مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور در اختتامیه مسابقات
ACM   گفت : ما در اداره تولیدات دانشجویی از ایده ها به صورت ابداعات و اختراعات و ثبت تاسیس شرکتهای دانش بنیان و حمایت می کنیم .                    مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: اولین مرکز مشاوره در حوزه کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات و راهنمایی و مساعدت دانشجویانی که علاقمندند در این حوزه ها طی مسیر کنند در حال راه اندازی است است و تلاش میکنیم از دانشجویان کارآفرین و نوآور دانشگاه پیام نور ، در کنار اساتید استفاده کنیم.

دکتر صفاری نیا عنوان کرد: تشکیل مرکز خدمات مشاوره‌ای در حوزه نوآوری دانشجویی در بخش‌های مختلف نانو، رباتیک و کارآفرینی سه کانون مشاوره‌ای است که می‌تواند نقش شتاب دهنده ای در فعالیت‌های دانشجویی و در نهایت تبدیل شدن به شرکت‌های دانش بنیان شود.

مدیر کل امور دانشجویان در پایان افزود: اکنون دانشگاه پیام نور ۳۰ شرکت دانش‌بنیان دارد که با برنامه‌ریزی‌های مختلف خواستار افزایش این شرکت‌ها هستیم.

رتبه اول و دوم به  دو تیم از دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ، رتبه سوم  به تیم دانشگاه پیام نور مرکز تبریز ، رتبه چهارم به تیم دانشگاه پیام نور مرکز تهران و رتبه پنجم به تیم دانشگاه پیام نورمرکز مراغه تعلق گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر