اخبار

دکتر امین ناجی در اختتامیه مسابقاتACM دانشگاه پیام نور همدان

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی در اختتامیه مسابقاتACM   گفت :                                                              

این رویداد بزرگ، مسابقات برنامه نویسی یک رویداد کاملاً تخصصی، علمی، اخلاقی، ذهنی و فکری به همراه نشاط علمی است، تلاش و رفتن به سمت حوزه های نو آینده شما دانشجویان را رقم خواهد زد.

دکتر امین ناجی معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه مسابقات acm که به میزبانی استان همدان برگزار شد، گفت: این رویداد بزرگ، مسابقات برنامه نویسی یک رویداد علمی با نشاط،اخلاقی ذهنی، فکری برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در این رویداد کاملا تخصصی دانشجویان جویای نام رشته کامپیوتر نسبت به دانسته های فعالیت علمی خود در مسابقات شرکت و تجارب تیمی خود را بایکدیگر به رقابت گذاشتند. وی از نحوه برگزاری هر چه با شکوهتر تیم راهبردی، تیم داوری و تیم اجرایی استان همدان تقدیر و دانشگاه پیام نور را یکی از دانشگاه های مستعد جهت شناسایی نخبگان بیان نمود.

دکتر ناجی از برگزاری سه رویداد حوزه دانشجویی مسابقات ملی نانو، مسابقات کشوری Acm و مسابقات علمی منطقه ای کشور به طور سالیانه خبر داد و گفت: ما در دانشگاه پیام نور باید برای فعالیتهایی که بعد علمی فرهنگی و از سوی دیکر نقش آفرینی در عرصه کارورزی و مهارت آفرینی و سپس برند سازی علمی و افزایش ظرفیت و تجارت علمی دارد بیش از پیش فعالیت نمائیم تا دانشجویان بتوانند استعدادهای علمی خود را در مسابقات کشوری،ملی و بین المللی به منحصه ظهور برسانند.

یکی از اهداف بزرگ مسابقات acm افزایش تجارت دانشجویان در کارهای تیمی دانست و همچنین افزود: دانشگاه پیام نور کشور دارای 110 هیأت علمی رشته کامپیوتر می باشد که به امید خدا سالهای بعدی به صورت فعال و با مشارکت جدی کلیه اساتید علمی در راستای تشویق و توانمندسازی دانشجویان به منظور شرکت در مسابقات همراه خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما یک جامعه کارافرین و یک دانش آموخته کارآفرین نداشته باشیم یقیناً یک مهندس ویک فارغ التحصیل توانمند آماده به کار نخواهیم داشت. و برای این موضوع نیاز به افزایش امید در میان تک تک دانشجویان داریم. ما به دنبال این هستیم که اعتماد به دانشگاه پیام نور و احساس افتخار به حضور در این دانشگاه را افزایش دهیم .افزایش 50 درصدی تیم های حاضر نسبت به سال گذشته نشان از افزایش رقابت علمی و حضور با نشاط دانشجویان در عرصه های مهم کشور است

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر