در آستانه چهل و پنجمین بهار آزادی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛  بیانیه رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان؛ دکتر ابوالفضل توسلی به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
 
متن کامل پیام بدین شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

دهه فجر آغازگر طلوعی خجسته در ایران اسلامی است که پایه‌های نظام استبدادی شاهنشاهی در بهمن سال ۱۳۵۷ با هدایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خیزش عظیم مردم، برای همیشه فروریخت و فصل جدیدی از حیات ملت ایران اسلامی در پرتو عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان اصیل‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب قرن، موجب به چالش کشیدن ایدئولوژی‌های مادی و منشأ تحولات بزرگی خصوصاً در جهان اسلام شد.

امام خمینی (ره)، با تمسک به اسلام و در مخالفت با وابستگی به غرب، قراردادهای استعماری و کاپیتولاسیون، عظمت تاریخی ایران را احیاء نمود. ایشان کلید و رمز عزت و استقلال ایرانیان را اسلام یافت و بر آن پای فشرد و ملت ایران یکپارچه از اهداف و آرمان‌های وی حمایت کردند.

اینجانب در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهی سیستان و بلوچستان، تبریک و تهنیت عرض کرده و بار دیگر تجدید میثاق خود با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را اعلام و بیان می‌کنیم که تحت زعامت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه ای تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستاده‌ایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر