برگزیده ها
1402/11/4 چهارشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و گرامیداشت مقام والای پدر و روز مرد
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر طی پیامی میلاد فرخنده امام علی (ع) و گرامیداشت روز مرد و پدر را به عموم هم‌وطنان به ویژه جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی تبریک گفت.

.

متن پیام دکتر چم‌کوری به شرح ذیل است:
علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را                            که به ما سوا فکندی همه سایه‌ی هما را
سیزدهم رجب خجسته زادروز بزرگ‌ مردی است که مظهر عدالت و محبت، تقوی و پرهیزکاری و نقطه اوج انسانیت و عرفان است که اندیشه و کلامش تفسیر شکوهمندترین ارزش‌ها و آرمان‌های بشری و تاویل حقیقیی حق و کمال‌طلبی است. هم او که با سلوک گفتار، رفتار و منش خویش دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی در همه اعصار، سیراب ساخته است. شخصیت بی بدیلی که ولادت و شهادتش در خانه خدا رقم خورد آمیزه‌ای از عدالت و محبت است که تقرب به خداوند متعال، از او شخصیتی ساخت که نادره دوران است. پدر معنوی یتیمان و مظلومان عالم که حکمت و معرفت متعالی‌اش، روح و جان غیرتمندان مؤمن جهان را معنا و روشنی می‌بخشد و زادروزش نیکوترین یادبود برای بزرگداشت مقام و منزلت "مرد" و "پدر" می‌باشد.
اینجانب با تقدیم زیبنده‌ترین مراتب فروتنی و احترام به مقام و منزلت پدر، سالروز میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی(ع) را که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت مردان و پدران بزرگوار مزین گشته به عموم هم‌میهنان و بویژه جامعه دانشگاهی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 امید که خداوند متعال، شایستگی پیروی راستین از رفتار و گفتار امیر مومنان حضرت علی(ع) را نصیب همه ما گرداند و با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت آن سرچشمه‌ی زلال حقیقت و معرفت در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.
                                                                                                             دکتر محمد چم‌کوری 
                                                                                                                        ریاست دانشگاه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر