برگزیده ها
1402/12/22 سه‌شنبه
تقدیر دکتر تقی‌زاده از استانهای بوشهر و خوزستان
ریاست دانشگاه پیام نور کشور طی پیامی از عملکرد دو استان بوشهر و خوزستان در سفر اخیر خود به استانهای مذکور تقدیر کرد. متن پیام تقدیر ایشان به شرح ذیل است:

.

  بسم الله الرحمن الرحیم
 
با اهدای سلام و درود؛
        احتراماً نظر به پایان سفر استانی به دو استان بوشهر و خوزستان، دیار رئیسعلی دلواری و سرزمین لاله‌های گلگون‌کفن، لازم می‌دانم از جناب آقای دکتر چمکوری و جناب آقای دکتر نخعی، معاونین، مدیران، کارشناسان و روسای محترم مراکز و واحدهای این دو استان، خصوصاً همکاران عزیز علمی و اداری که زمینه بهره مندی هرچه بیشتر از نظرات همکاران و دیدارها و نشست‌های موثر از جمله؛ اعضای هیات علمی، همکاران اداری و تشکل‌های دانشجویی را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمایم.
مدیریت شایسته، برنامه‌ریزی منظم و همدلی و هماهنگی روسای دو استان با مدیران و همکاران ستادی در برگزاری جلسات مذکور، خصوصاً شور و نشاط تشکل‌ها و بسیج دانشجویی، قابل تقدیر و تحسین بوده و ان شاالله موجبات ارتقاء انگیزه و تحقق اهداف عالیه دانشگاه را فراهم خواهد ساخت.
همچنین لازم است از نگاه و بینش فاخر علمی و دانشگاهی جناب آقای دکتر محمدی زاده استاندار محترم بوشهر تقدیر کرده و از برگزاری باشکوه جشن ازدواج دانشجوی استان بوشهر، اردوی دانشجویی راهیان نور استان خوزستان که به همت دفتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی برگزار گردید قدردانی و برای این دانشجویان عزیز سربلندی، درخشش و موفقیت در تمامی شئون زندگی آرزو نمایم.
امیدواریم ثمره این سفرها و استمرار این بازدیدها در تمامی پهنه ایران اسلامی که با جدیت دنبال خواهد شد، رفع دغدغه‌مندی‌ها، ارتباط چهره به چهره، افزایش تعلق سازمانی و ارتقای بیش از پیش همه جانبه این دانشگاه پهنه گستر ملی را فراهم آورد.
 
ابراهیم تقی زاده 
رئیس دانشگاه پیام نور
/21اسفندماه ۱۴۰۲
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر