تقدیر از دکتر غفاری و برنامه های هم اندیشی استادان
به نام خدا
اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مرکزی
سلام علیکم
ضمن تشکر از زحمات جناب آقای دکتر غفاری دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه پیام نور استان مرکزی در طول سالهای گذشته، این مسئولیت مدتی است که به حقیر واگذار شده است.
برنامه های هم اندیشی استادان طیف وسیعی دارد و شامل نشست هم اندیشی، بازدید علمی، اردو، نشریه و بروشور، دیدار علما، خانوده های شهدا و شخصیتها، کارگاه فرهنگی، سخنرانی، پرسش و پاسخ، هیئت استادان، ضیافت اندیشه و فعالیت در شبکه های مجازی می باشد.
جدول شماره یک آئین نامه ارتقاء اعضاء علمی، به فعالیتهای فرهنگی اختصاص دارد که در آن شرکت در کارگاههای دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی در زمینه های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی با ارائه گواهی معتبـر به ازای هر 16 ساعت دارای دو امتیاز است (منبع:آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی مؤسسه های آموزش عالی، پژوهشی وفناوری دولتی و غیردولتی)
گواهی این دوره ها توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها صادر می گردد و توسط دبیر هم اندیشی برنامه ریزی و اجرا می شود.
جهت اینکه اعضاء محترم هیئت علمی استان از این امتیاز برخودار گردند در سالهای قبل جلسات ضیافت اندیشه استادان برگزار شده است. با یاری خداوند، در سال 97 این دوره در شهریور ماه برگزار خواهد شد. دوره دو روزه خواهد بود و در یکی از مراکز دانشگاهی پیام نور استان مرکزی برگزار می گردد. به زودی عنوان دوره، مکان و زمان آن از همین طریق به اطلاع دوستان خواهد رسید.
از همه عزیزانی که این متن را دریافت کردند تقاضا دارم حتما با ارسال پاسخ در قسمت پیامهای چارگون دریافت پیام را به بنده اطلاع دهند. کسانی که علاقمند به شرکت در دوره پیش رو هستند در پیام ارسالی، علاقمندی به حضور را نیز اعلام فرمایند.
قبلا از محبت شما ممنونم.
ارادتمند، علی یونسی، دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه پیام نور استان مرکزی.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر