فرهنگی
1395/9/23 سه‌شنبه
پیام تبریک سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت هفته وحدت

.

دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان طی پیامی آغاز هفته وحدت را خدمت مردم شریف هرمزگان و بویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان متن کامل این پیام به شرح ذیل است

سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است.

میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد‌ مصطفی(ص) جشن باشکوه جهان‌اسلام یادآور درخشش ستاره‌ای است که درخشید و ماه ‌مجلس شد و جهانی را به انوار معرفت، یکتاپرستی و صلح و آرامش منور ساخت.

 میلاد حضرت رسول‌اکرم(ص) نقطه عطفی در رسالت انبیاء و آغاز تحولی شگرف در جامعه بشریت بود و کتاب مقدس و همیشه جاوید این پیامبر عظیم‌الشأن دریائی از معرفت، حکمت، عقل و درایت، علم و دانائی را به جهانیان عرضه کرد و جهانی نو را نوید داد که پایانی بود بر ظلمت و تاریکی‌ها و انوار هدایت جهان را به نور و یکتاپرستی متبلور ساخت.

 اینجانب به نوبه خود ولادت حضرت رسول اکرم (ص)،روز اخلاق و مهرورزی و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را خدمت یکایک اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و عموم مردم تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن را دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و رهنمودهای پیامبر و هدایت مقام معظم رهبری مدظله العالی در خدمت به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفق و مؤید باشید.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر