مراکز و واحدها
1400/9/16 سه‌شنبه
دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه برگزار کرد.
برگزاری گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو، مراسمی در سالن الغدیر شهرستان بندرلنگه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو، مراسمی در سالن الغدیر شهرستان بندرلنگه با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان و دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا دکتر شریفی پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان گرامی تبریک گفت و به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود و گفت: در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد.

وی اظهار کرد: فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332 و حضور مقتدرانه دانشجویان استکبار ستیز در حماسه های ماندگار ایران اسلامی است. شهادت  دانشجویان مبارز  شهید مهدی شریعت رضوی، شهید احمد قندچی و شهید مصطفی بزرگ نیا که خون خود را در راه استکبار ستیزی و سربلندی ایران عزیز نثار کردند، که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.

در ادامه مراسم گرامیداشت حجت السلام و المسلیمن دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه  ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: دفتر امام جمعه و همه ادارات و سازمانهای مهم شهرستان بندرلنگه منتظر حضور پررنگ شما دانشجویان در همه صحنه می باشند و آماده پذیرفتن هر گونه ایده و خلاقیت و کارآفرینی از طرف شما دانشجویان می باشند.

لازم به ذکر می باشد مراسم گرامیداشت، با برپایی مسابقه و برنامه های شاد  ادامه پیدا کرد و در پایان از دانشجویان فعالان فرهنگی و علمی و بسیجی تجلیل گردید.
 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر