. مصاحبه با رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه جناب آقای فائزی .
بسم الله ارحمن الرحیم
طبق منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد و فرهنگ ، عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کرده اند و در راستای آن طبق پیش بینی هایی که از قبل انجام گرفته شده بود دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه به عنوان میزبان برای این مسابقات انتخاب شده است.
این مسابقات که به صورت سراسری بوده و مهمانان زیادی از جای جای کشور عزیزمان به شهر شهید پرور و ولایت مدار ارومیه تشریف می آورند. تعداد افراد متسابقین در این مسابقات نزدیک 550 نفر میباشد که داوری این مسابقات زیر نظر بهترین اساتید بین المللی قرآن مانند استاد ابوالقاسمی و سایر اساتید محترم میباشد که در این رویداد عظیم قرآنی نقش خواهند داشت.
دکتر فائزی در مورد نحوه آمادگی دانشگاه برای برگزاری این مسابقات پاسخ دادند : دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه از آمادگی 100 درصد برخوردار است تمامی امکاناتی که برای مهمانان لازم است به صورت احسن فراهم شده است از قبیل اسکان، پذیرایی و فوق برنامه­ها. مرکز ارومیه بعد از عید بخش اعظمی از ظرفیت خود را برای میزبانی این مسابقات اختصاص داده است. چندین ماه است 120نفر از همکاران ما در کمیته های مختلف برای هرچه بهتر برگزاری این مسابقات در تلاش هستند. دانشجویان و انجمن های دانشجویی مشارکت خوبی با همکارانمان داشته اند به طوریکه میتوان گفت حضور دانشجویان در کارهای اجرایی افتخار مرکز ما محسوب می­شود.
همچنین دکتر فائزی هدف از برگزاری چنین مسابقات را نایل شدن به برکات قرآنی همچنین تربیت دینی دانشجویان، آشنایی آنها با معارف قرآنی و افزایش معنویات قرآنی در بین دانشجویان و همکاران محترم ابراز کردند.
دکتر فائزی در ادامه صحبت های خود اشاره ای به دستاوردهای برگزاری این مسابقات در مرکز ارومیه داشته اند: از اول شروع آماده سازی جهت میزبانی برکات قرآن شامل حال ما شد خیلی از کارهای عمرانی که این مرکز نیاز داشت در کمترین مدت انجام گرفت و از نظر فرهنگی چه دستاورد بالاتر از اینکه در بین همکاران و دانشجویان با تمسک به آموزه های قرآنی صمیمیت ، یکپارچگی و وحدت لازم برای انجام کلیه امور ایجاد شده است.
و در نهایت خداوند را شاکریم که خدمت به کتاب الهی قرآن را شامل حال ما گردانید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر