. درحاشیه هجدهمین مسابقات کشوری قرآن دانشگاهیان پیام نور: .

گروه اجتماعی: مسئول کمیته فرهنگی و فوق‌برنامه هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانشگاهیان پیام نور گفت: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره مذهبی در دانشگاه پیام نور ارومیه برپا شده است.

به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور : حسین نیک دل، کمیته فرهنگی و فوق‌برنامه هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانشگاهیان پیام نور  اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره مذهبی در دانشگاه پیام نور ارومیه برپا شده است.

وی افزود: در این غرفه اساتید گروه معارف دانشگاه پیام نور استان و روحانیان اعزامی از حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در خصوص مباحث و شبهات به دانشجویان مشاوره می‌دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هفت نفر از روحانیان و مبلغان دینی اعزامی از حوزه علمیه استان در کنار اساتید گروه معارف دانشگاه پیام نور در ارائه مشاوره‌های مذهبی و دینی به افراد مشارکت دارند.
وی همچنین به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با محوریت دستاوردهای فرهنگی و آثار هنری با موضوع کلام وحی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان اشاره کرد و افزود: این دستاوردها در 8 غرفه مجزا برای عمومی به نمایش گذاشته شده است.

نیک دل همچنین به برگزاری برنامه‌های فوق‌برنامه در حاشیه برگزاری هجدهمین دوره مسابقات کشوری قران و عترت اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در روزهای 23 و 24 اردیبهشت از جمله این برنامه‌ها هستند.

مسئول کمیته فرهنگی و فوق‌برنامه هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانشگاهیان پیام نور در پاسخ به سؤال ایکنا در خصوص جای خالی بازدید شرکت‌کنندگان از بناهای فرهنگی و مذهبی شهر ارومیه گفت: گرچه قصد توجیه وجود برخی از نواقص را در برنامه‌های اجرایی در این دوره از مسابقات نداریم اما این مطالبه به حقی است و در صورت امکان در خلال برگزاری برنامه‌ها سعی داریم برنامه بازدید از بناهای مذهبی از جمله مسجد جامع ارومیه را در لیست برنامه‌ها قرار دهیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر