025
025
. معاون دانشگاه پیام‌نور در دیدار با امام جمعه اهل تسنن ارومیه: وحدت‌بخشی میان شیعه و سنی هدف نخست دانشگاه پیام نور است خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: اساسی ترین فعالیت دانشگاه پیام نور در سطح کشور برای امسال وحدت بخشی میان علما و فضلای شیعه و سنی است چراکه در قرآن کریم نیز به مسئله وحدت اهمیت ویژه ای شده است. به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآ ن و عترت دانشگاه های پیام نور :کریم نجفی در دیدار با ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به مسئله تعلیم و تربیت اهمیت بسیاری داده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، بدون شک دانشگاه پیام نور پیشرو در امر فرهنگ برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده و گام های ارزشمندی در این زمینه بر می دارد.

نجفی تصریح کرد: از اساسی ترین فعالیت های امسال دانشگاه پیام نور مسئله وحدت بخشی میان علما و فضلای اهل تشیع و تسنن است که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید فراوانی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دانشگاه پیام نور از دیرباز در موضوع مسائل قرآن و عترت و در سال های اخیر فعالیت های چشم گیری انجام داده اما امسال این فعالیت ها بیشتر می شود.

در این دیدار ماموستا بیضاوی نیز اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به واقع نور و روشنی دهنده در جامعه است حتی خداوند متعال یکی از سوره های قرآن کریم را به نام نور خوانده است.

وی بیان کرد: بدون شک دانشگاه پیام نور افتخار ایران است و اگر بتواند این نورانیت و تلالو را اشاعه دهد افتخار آن بیشتر می شود.

بیضاوی اظهار کرد: همه مسئولان دانشگاه های پیام نور در موضوع مسائل قرآنی فعالیت های درخور توجهی انجام داده و وظایف خود به به نحو احسن انجام می دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر