فرهنگی
1398/2/25 چهارشنبه
در دیدار با سردار عباسقلیزاده صورت گرفت
تاکید بر گسترش فرهنگ ایثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان به همراه دکتر غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان با حضور سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ، با سردار عباسقلیزاده مدیر عامل جدید این سازمان دیدار و گفتگو کردند.
دکتر معصومی با تبریک انتصاب شایسته ایشان به این سمت و تقدیر از زحمات سردار جعفری در طول دوران تصدی این پست ، گفت : آذربایجان شرقی صفحات بسیار پررنگ و درخشانی در کتاب دوران دفاع مقدس به خود اختصاص داده است و سرداران شجاع و بی بدیلی همچون باکری و شفیع زاده ها در لشگر همیشه سرافراز عاشورا حماسه های زیادی آفریده اند.
ایشان با اشاره به لزوم تقویت همکاری های بین دو سازمان و بهره مندی از پتانسیل های موجود ، گفت : آماده ایم تا با تمام توان در زمینه نشر ارزشهای دفاع مقدس و معرفی استان آذربایجان شرقی و نقش آن در دوران دفاع مقدس فعالیت کنیم .
دکتر غنی زاده نیز ضمن تبریک انتخاب سردار عباسقلیزاده و تشکر از زحمات سردار جعفری ، گفت : سردار عباسقلیزاده یکی از نیروهای عملیاتی و ارزشمند سپاه عاشورا هست که همواره در تمامی زمینه های اجرائی منشاء خیر و برکت بوده است .
ایشان با اشاره به اهمیت شناساندن واقعیت های دوران جنگ به نسل امروزی و دانشجویان دانشگاه ، گفت : اگر امروز به وظیفه خود دراین زمینه عمل نکنیم شاید در سال های نه چندان دور آینده شاهد به فراموشی سپرده شدن این واقعیت ها از اذهان آینده سازان کشور باشیم .
سردار عباسقلیزاده نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولین دانشگاه و نوع نگرش و اهمیت دادن آنان به ارزشهای دفاع مقدس ، گفت : آماده ایم تا با همکاری و همدلی یکدیگر و استفاده از ظرفیت های گسترده استان ، افتخارات شهدا و سرداران آذربایجان شرقی را به همگان معرفی کنیم و بتوانیم از این راه فرهنگ ایثار و ارزشهای واقعی را در جامعه بسط و گسترش دهیم .

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر