فرهنگی
1398/2/25 چهارشنبه
در دیدار با مدیران مدارس متوسطه تبریز
تشکیل کارگروه ارتباط با مدارس در دانشگاه پیام نور استان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و به منظور بسط و گسترش همکاری های دو سازمان ، جلسه ای با حضور جمعی از مدیران مدارس متوسطه استان در محل ستاد استانی پیام نور برگزار شد.
در این دیدار دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از حضور مدیران مدارس و تشکر از زحمات آنان در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان ، با تاکید بر تحکیم ارتباط بین آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور ، گفت : هر دو نهاد در یک سنگر و برای تعلیم و تربیت و آموزش جوانان و آینده سازان کشور فعالیت می کنند و همین می تواند باعث و سرمنشاء یک همکاری و برنامه ریزی برای آینده ای بهتر باشد.
دکتر معصومی با اشاره به سیستم آموزشی منحصر بفرد و متفاوت آموزشی در دانشگاه پیام نور ، گفت : دانشجویان این دانشگاه به واقع دارای بار علمی و پژوهشی بالایی نسبت به سایر دانشگاهها هستند و اعتمادبه نفس آنان در راستای نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی بسیار بالا است .
دکتر غنی زاده نیز ضمن بیان اهمیت آموزش و پرورش و مدارس در تعیین آینده ایران عزیز اسلامی ، گفت : آینده کشور در بستر این دو سازمان شکل می گیرد و هر اندازه بتوانیم کیفیت و برنامه ریزی در این دو نهاد را بهینه سازی کنیم به همان اندازه شاهد رشد معرفت و اخلاقیات در جامعه و به تبع آن پیشرفت و بالندگی در کشور خواهیم بود .
مدیران دوره متوسطه مدارس حاضر در جلسه نیز همگی ضمن تائید کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور و تفاوت آن با سایر دانشگاهها ، گفتند : آماده ایم تا با همکاری در زمینه های مختلف علمی و آموزشی و پژوهشی در معرفی دانشگاه پیام نور به دانش آموزان دوره متوسطه و برگزاری کارگاههای آموزشی مختلف مورد نیاز دانش آموزان ، همکاری گسترده ای داشته باشیم .
مقرر گردید تا با تشکیل کارگروه ارتباط با مدارس در دانشگاه پیام نور استان ، برنامه ریزی مناسب و گسترده ای جهت ارتباط در طول سال تحصیلی انجام پذیرد.




 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر