آموزش آزاد
1398/2/21 شنبه
تفاهم نامه همکاری با تنها انجمن مورد تائید وزارت بهداشت
دکتر معصومی : دانشگاه پیام نور استان به عنوان اولین دانشگاه در سطح استان موفق به عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن طب سنتی ایران شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
پس از برگزاری جلسات کاری متعدد و نشست هایی در سطح مسئولین و کارشناسان ، دانشگاه پیام نور استان موفق به عقد تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی طب سنتی ایران که به عنوان تنها انجمن مورد تائید وزارت بهداشت شناخته می شود ، گردید.
دکتر معصومی با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه آن را نمادی از همکاری سازنده بین دو دستگاه اجرایی استان دانسته و گفت : دانشگاه پیام نور استان به عنوان مجری دوره های آموزشی آزاد با مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، سعی دارد با برگزاری دوره های پر مخاطب و همچنیم مورد نیاز جامعه امروزی ، نقش تاثیر گذار و سازنده ای را در آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه داشته باشد.
ایشان با اشاره به پتانسیل های بسیار بالای دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور ، گفت : دوره های اصلاح سبک زندگی یکی از پر مخاطب ترین دوره های آموزشی این دانشگاه هست که با بهره گیری از اساتید بنام و با تجربه ، توانسته است رضایت شرکت کنندگان در این دوره ها را کسب کند .
رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از همکاری و تلاشهای متقابل دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان این دانشگاه ، گفت : به عنوان اولین مرکز این مجوز را اخذ کرده ایم و امیدواریم با همکاری دو جانبه بیش از پیش شاهد رشد و شکوفائی آگاهی و علم و دانش در جامعه باشیم .
دکتر معصومی با تشکر از زحمات همه دست اندرکاران اجرائی دو دانشگاه در راستای نهایی شدن این تفاهم نامه مهم ، گفت : همه اقشار جامعه می توانند از مزایای دوره های آموزشی آزاد دانشگاه پیام نور با مدرک مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و قابل ترجمه بهره مند شوند.
شایان ذکر است مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور استان دوره های مختلف از قبیل : دوره های آموزش کسب و کار MBA  و DBA  ، دوره های آموزشی سرمایه گذاری در بورس ، دوره های آموزشی طب سنتی ، دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی ، دوره های آموزشی ISO  ، دوره های آموزشی آمادگی آزمون وکالت و ... را در حال حاضر برگزار می کند و آماده عقد قرارداد و تفاهم نامه با تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی در سطح استان جهت برگزاری هر دوره ای می باشد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر