آموزش آزاد
1398/3/5 یکشنبه
برگزاری دوره های متنوع آموزشی در دانشگاه پیام نور آذربایجانشرقی
دکتر معصومی : دوره های آموزشی آزاد دانشگاه پیام نور با بالاترین کیفیت در حال برگزاری است.

.

بر اساس مجوز وزارت علوم و با استفاده از مجرب ترین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه دوره های آموزشی متنوع و بر اساس نیاز روز جامعه در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان :
دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن اعلام این مطلب و اشاره به توانمندی بالای دانشگاه در برگزاری دوره های متنوع آموزشی ، با توجه به حضور 255 عضو علمی توانمند ، گفت : بر اساس نیاز روز جامعه و به خصوص مهارتهای لازم برای دانشجویان جهت ورود به بازارهای کسب و کار و نیز کسب خلاقیت و نوآوری به تدوین و برنامه ریزی دوره ها اقدام می کنیم.
ایشان با اشاره به کسب مقام نخست استان آذربایجان شرقی در حوزه آموزشهای آزاد دانشگاههای پیام نور کشور در سال گذشته ، گفت : جامعه امروزی طلب می کند که جوانان ما در دانشگاهها علاوه بر کسب علم و دانش و تعهد و تخصص ، مهارتهای کارآفرینی و اشتغال زایی را نیز بیاموزند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات مختلف استان جهت تسهیل در برگزاری دوره های آموزشی و نیز بهره مندی از توانمندیهای طرفین ، گفت : سعی بر آن داریم از تمامی پتانسیل خود در راستای معرفی دانشگاه پیام نور و ویژگی های منحصر بفرد آن با استفاده از ظرفیت های مختلف ادارات استان ، گامهای موثری و پایداری را در تحقق اهداف دانشگاه برداریم .
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از آخرین دوره های آموزشی در حال برگزاری و نیز شرایط دوره ها به آدرس سایت otc.pnu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 34777967 تماس حاصل نمایند.

 



















 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر