آخرین اخبار
1397/2/11 سه‌شنبه
مراسم بزرگداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد
با حضوردکتر امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: مراسم بزرگداشت روز استاد در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد دانشگاه پیام نور استان قم با همکاری بسیج اساتید مراسم بزرگداشت روز استاد و کارگاه حمایت از کالای ایرانی را با حضور اعضای هیئت علمی ،اساتید و مدیران درسالن جلسات دانشگاه برگزار کرد.

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این مراسم دکتر محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در ابتدا با اشاره به تبریک ماه شعبان ومیلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج)اظهار داشت: همه ما باید در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام نهاده شده است برای بالندگی دانشگاه تلاش کنیم.
دکتر محمد علی حسینی با اشاره به مقام استاد گفت: دانشگاه نقش محوری در رشد و پیشرفت جامعه و به تبع آن اساتید و مدرسان نیز نقش پراهمیتی در اعتلای تربیت و پرورش جوانان و در نهایت رشد فکری جامعه دارند.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان قم ضمن خیر مقدم ویژه به نماینده محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کارمعلمی،کار سخت وپرمسئولتی است وباید از زحمات اساتیدی که برای آینده این مرزو بوم تلاش می کنند،سپاسگذاری نمائیم و قطعا حضور اساتید پر افتخاری همچون دکتر امیرآبادی که سال ها زحمت تدریس در دانشگاه پیام نور قم را دارند مایه افتخار دانشگاه می باشد. .
دکتر امیر آبادی نیزدر ادامه با تقدیر و تجلیل از زحمات و تلاش های اعضای هیأت علمی دانشگاه، اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همت همه اساتید این سرزمین ،شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز میهن اسلامی باشیم.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از کالای ایرانی مستلزم دقت و تامل در موارد و موانعی است که تفکر در این امور در دانشگاه ها که مبداء تولید فکر در جامعه هستند می تواند راهکار های خوبی برای سیاستمداران پیش رو داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: همه ما با هر سلیقه سیاسی باید به سمت حل مشکلات اقتصادی خود در سایه منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
گفتنی است: در ادامه این مراسم کارگاه «حمایت از کالای ایرانی»با محوریت و سخنرانی دکتر امیر ابادی در خصوص راهکارهای حمایت از کالای ایرانی و موانع و مشکلات پیش روی این مهم برگزار شد.
شایان ذکر است در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی زاده عضو هیات علمی با اهدای لوح تقدیر که سال ها در دانشگاه پیام نور تدریس داشتند قدردانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر