آخرین اخبار
1397/12/25 شنبهکسب دو مدال نقره و یک مدال برنز مسابقات ووشو
تیم ووشو دانشگاه پیام نور استان قم در مسابقات دانشجویان پسر موسسات آموزش عالی صاحب دو مدال نقره و یک برنز شد
تیم ووشو دانشگاه پیام نور استان قم به نمایندگی از دانشگاه پیام نور کشور موفق به کسب مدال مسابقات قهرمانی ووشو(ساندا) دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور شد.

.

کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز تیم پسران دانشگاه پیام نور استان قم در اولین دوره مسابقات قهرمانی ووشو (ساندا)، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور

 

به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، اولین دوره مسابقات ووشو دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور ووشوکاران دانشجو از 35 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد.

 در این دوره از مسابقات که از 18 لغایت 23 اسفند ماه سال جاری برگزار می شد، نزدیک به 200 دانشجوی ووشوکار دختر و پسر حضور داشتند.
تیم ووشو دانشگاه پیام نور استان قم به نمایندگی از دانشگاه پیام نور کشور موفق به کسب دو مدال نقره توسط آقایان سجاد خورشیدی و جواد راستگردانی و یک مدال برنز توسط آقای میثم نادری در این دوره مسابقات قهرمانی ووشو(ساندا) دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور شدلازم به ذکر است جناب آقای دکتر درتاج به عنوان مربی تیم دانشگاه پیام نور در این دوره از مسابقات حضور داشت .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر