فرهنگی و دانشجویی
1396/11/18 چهارشنبهرئیس دانشگاه پیام نور استان قم:
انقلاب اسلامی پیامی با ماهیت فرهنگی، دینی و معنوی به جهان صادر کرد
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: انقلاب اسلامی ایران پیامی با ماهیت فرهنگی و مبتنی بر اندیشه دینی و معنوی به جهان و به ویژه کشورهای آزادی خواه صادر کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدعلی حسینی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: دهه فجر تجلی میثاق امت اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت:همه ما به ویژه قشر دانشجو و فرهیخته رسالت عظیمی در تداوم حفظ آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دارند.

حسینی بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف است که باید در جهت صیانت از این دستاوردها تلاش کرد.

وی تصریح کرد: امام(ره) نهضتی را در ایران پایه ریزی کرد که پس از سالها همچنان با اقتدار باقی مانده است و با رهنمون های رهبری و ولایت مداری ملت ایران تداوم خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خاطرنشان کرد: در طول سال ها ملت شریف ایران همچون روزهای آغازین نهضت به آرمان امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وفادار مانده اند و این مسیر را ادامه می دهند.

وی گفت: امروز به برکت دستاوردهای علمی و فرهنگی انقلاب دانشجویان و فرهیختگان همچون آحاد مردم با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در سنگر مرجعیت علمی ایران اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

حسینی عنوان کرد: طلیعه فجر انقلاب زمینه ساز تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود؛ ملت ایران همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و هر جا لازم باشد با ایمان و اراده خود در صحنه حضور می یابند.

وی بیان کرد: دهه ی فجر فرصت بسیار مناسبی در جهت تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و بازگویی آن برای نسل امروز است


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر