فرهنگی
1397/12/8 چهارشنبه
افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز کرمان
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام مرکز کرمان و دومین سالگرد تدفین این شهدا تصریح کرد:نقشه راه آینده با الگوگیری از شهدا ترسیم می شود.

.

به گزارش روبط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، دکتر امین ناجی معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نورکشور در این مراسم با اشاره به حضور مادران شهدا اظهار داشت: اینجا قدمگاه اهل علم و دانش است که قصد دارد فردای کشور را همراه با نور شهیدان و با الگو گیری از آرمان های آنها اداره نمایند.
دکتر ناجی، با اشاره به الگوگیری دانشگاهیان از شهدا تصریح کرد: نقشه راه آینده با الگوگیری از شهیدان ترسیم می شود، ما عهد بسته ایم هیچ گاه یاد شهدا را فراموش نکنیم و امروز ما زنده به نام شهیدان هستیم.
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نورکشور گفت: معتقد هستیم نسل جوان امروز کشور با الگو گیری از اهداف شهدا، در عین سختی ها مدیران بهتری تحویل آینده کشور و انقلاب میدهد.
وی با اشاره به بر گزاری گرامیداشت شهدا افزود: امروز ما برای حرکت در مسیر شهدا به این گرامیداشت ها نیاز داریم و برای توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری نیازمند تمسک به سیره شهیدان والامقام هستیم  و نباید یاد شهدا مختص زمان خاصی باشد و موظف به استمرار گرامیداشت یاد شهیدان هستیم.
 همچنین دکتر علیرضا محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به میزبانی شهدای گمنام اظهار داشت: در جهاد علمی که امروز نیاز کشور است،با تأسی از آرمان‌های شهدا حرکت می کنیم.
وی ضمن تشکر از زحمات روسای سابق دانشگاه پیام نور کرمان در جهت پیگیری حضور شهدا در دانشگاه افزود: خوشحالیم که همزمان با دومین سالگرد گرامیداشت شهدا یادمان این شهیدان افتتاح شد.
همچنین، در این مراسم امام جمعه کرمان با اشاره به نقش دانشگاهها در توسعه کشور گفت: دانشگاه پیام نور در پیشرفت و توسعه علمی کشور نقش به سزایی ایفا نموده است .
وی با اشاره به مقام شناخت شهدا از دنیا افزود:شهدا جهان را خوب شناختند و با جهان بینی الهی، واقعیت ها را خوب تشخیص دادند و در دانشگاه انسان سازی دفاع مقدس، نمره ممتازی گرفتند.
وی افزود: یکی دیگر از عرصه های معرفتی شهدا، شناخت آنها نسبت به دوران جوانی بود که قدر آنرا به بهترین شکل دانستند و برای کشور و بلکه برای تاریخ افتخار آفرین شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم، یادمان شهدا با حضور حجه الااسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان،دکتر امین ناجی معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه ،دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز کرمان و جمعی از مسئولین استانی، توسط مادر شهید اختراعی افتتاح گردید.









 





























 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر