مراکز و واحدها
1397/8/14 دوشنبه
برگزاری کارگاه آموزشی در هفته تربیت بدنی واحد ریگان

.

 به مناسبت هفته تربیت بدنی کارگاه آموزشی با عنوان نقش فعالیت فیزیکی در جلوگیری از سرطان ها در زنان با حضور دانشجویان ،کارکنان واساتید خواهر در دانشگاه واحد ریگان با برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی داتشگاه  دکتر رحیم زاده ریاست داتشگاه پیام نور ریگان هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش سلامت و ترغیب به ورزش دانست و بیان کرد دانش و زیبایی در تن درستی است و یکی از راههای تن درستی، ورزش است.  نباید به سبب داشتن گرفتاری های روزانه از آثار مثبت و پایدار ورزش روزانه غافل شویم .

در این کارگاه دکتر عباسپور مدرس کارگاه بیان داشت: دانش پیشگیری از سرطان دانشی رو به رشد است اما آنچه که مسلم است با ایجاد تغییراتی ساده در نحوه زندگی می توان به نتایجی بزرگ دست پیدا کرد.سلامتی مهم‌ترین سرمایه هر انسان و نعمتی غیر قابل جایگزین است، اما افسوس که انسان‌ها در سن جوانی از سلامت خود غفلت می‌کنند و هنگام میانسالی و پیری به فکر آن می‌افتند که شاید دیر شده باشد و فرصتی برای سلامتی از دست رفته نباشد. پس تا دیر نشده  توصیه‌های سلامت را بدقت باید به کار گیریم.

وی با بیان اینکه رژیم غذایی سالم ، محدود کردن مصرف چربی ، مصرف نکردن الکل، دوری از رفتار های پر خطر و روی آوردن به ورزش می تواند فرد را از ابتلا به سرطان دور نگه دارد. وهمچنین به  راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان های شایع زنان و نیز اهمیت سلامت جسمی بانوان در حفظ کانون گرم خانواده اشاره کردند. در این برنامه، بسته های آموزشی حاوی مطالبی در خصوص سرطان در بین حضار توزیع گردید. در پایان به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر