مراکز و واحدها
1397/11/24 چهارشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز کرمان :
نیازمند مشارکت فکری و اجرایی اعضای هیئت علمی در تمام زمینه ها هستم

.

سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز کرمان گفت: نیازمندمشارکت فکری واجرایی اعضای هیئت علمی در تمام زمینه ها هستم و بر این باور هستم که مشارکت اعضای هیئت  علمی می تواند آینده روشن تری را برای دانشگاه رقم بزند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکترحسین رشیدی نژاد درجمع اعضای هیئت علمی مرکز کرمان، با اشاره به سخنان امام راحل (ره) که فرمودند ؛ «دانشگاه مبداء همه تحولات کشور است وکلید سعادت جامعه در دست استاد ومعلم است»اظهار داشت: این نکته مسئولیت ما وشما را بیشتر می کند.
وی با اشاره به نیازبه مشارکت  فکری و  اجرایی اعضای هیئت علمی در زمینه های مختلف اداری، آموزشی ، فرهنگی، کارآفرینی و بهبود روابط سازمانی در دانشگاه افزود:بر این باور هستم که مشارکت اعضای هیئت  علمی می تواند آینده روشن تری را برای دانشگاه رقم بزند.
دکتر رشیدی با بیان فرصت اجرایی شدن نظرات اعضای هئیت علمی در جهت مسائل مختلف از جمله، طرح ایده برای جذب دانشجو، راههای افزایش درآمد های غیر شهریه ای، ساماندهی آزمایشگاهها، احیای کلینیک مرکز مشاوره وکارآفرینی وهمکاری در ایجاد و هدایت انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه گفت: در کنار همه محدودیت ها می شود به جلو حرکت کرد.
سر پرست مرکز کرمان افزود: تلاش می کنیم که هدفمند، برنامه محور و بابهره گیری از دیدگاهها و نظرات اعضای هئیت علمی، حرکت کنیم.
دکتر رشیدی نژاد با اشاره به ضرورت آماده کردن دانشجویان برای ورود به  بازار کار امروز افزود: این مهم با همکاری اعضای هئیت علمی و برگزاری کارگاههای مهارت افزایی محقق خواهد شد.
همچنین در این نشست دکتر علیرضا محدثی عضو هیئت علمی مرکز کرمان و رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به وضعیت آزمایشگاهها در مر کز کرمان گفت: آزمایشگاهها دانشگاه پیام نور در مقایسه با سایر دانشگاهها از ساختار سازمانی خوبی بر خوردار نیستند و در مرکزکرمان آزمایشگاهها مغفول مانده اند و باید به وضعیت بهبود آزمایشگاهها رسیدگی شود.
دکترعلیرضا محدثی زرندی ،سرویس دهی به دانشجویان کارشناسی، سرویس دهی تحقیقاتی برای دانشجویان ارشد و رشد علمی و تحقیقاتی اعضای هیئت علمی و در آمد زایی از محل آزمایشگاهها، را از مهترین کار کردهای آزمایشگاهها عنوان کرد و افزود: در هر سه مورد، زیر ساخت لازم در مر کز کرمان وجود دارد و نیازمند کارشناس متخصص است که آموزش بدهد و هم در آمد زایی کند.
همچنین سایر اعضای هیئت علمی نظرات خود را در موارد، آسیب شناسی در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری، و رفتار سازمانی در دانشگاه، راه اندازی نشست ها و تبادل نظر و ایجاد راهکار در زمینه های مختلف دانشگاه، راه اندازی کارگاههای آشنایی دانشجویان باکلاس های الکترونیکی، ایجاد درآمد زایی از برگزاری کلاس های آموزش های آزاد و چگونگی ساماندهی آزمایشگاهها مطرح کردند.





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر