اخبار
1397/9/14 چهارشنبهمسئول نهاد رهبری در دانشگاه در دیدار با امام جمعه کرمان:
دانشگاه پیام نور با دوویژگی کیفیت برتر آموزشی و برتری فرهنگی در بین دانشگاههای کشور جایگاه ممتازی دارد .

.

حجه الااسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و ریاست دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه با حجه الااسلام علیدادی امام جمعه کرمان دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجه‌الاسلام سیدمحمود نبوی در این دیدار اظهار داشت:دانشگاه پیام نور با دارا بودن دو ویژگی ، کیفیت برتر آموزشی و پیشتازی در مسائل فرهنگی، جایگاه ممتازی دربین دانشگاههای کشور دارد.

ایشان با اشاره به اینکه  37 درصد از پذیرفته شذگان کارشناسی ارشد سال گذشته دانشجوی پیام نور بوده اند تاکید کرد، نظام آموزشی مبتنی بر منابع غنی درسی و آزمون های استاندارد، سبب افزایش بنیه علمی دانشجو شده و این موفقیت ها را رقم زده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ادامه داد: بومی گرینی و تحصیل در کنار خانواده از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است که سبب تحصیل آسان و برتری فرهنگی داشجویان این دانشگاه نسبت به دانشگاههای شده است .

سید محمد نبوی بر افزایش ارتباط بیشتر بین دانشگاه و دفتر امام جمعه تاکید کرد و  اظهار داشت: انتظار داریم، امام جمعه محترم با حضور گرم خود در برنامه های فرهنگی دانشگاه، سبب رونق بخشیدن به این برنامه ها شده و از سویی دیگر امکان معرفی توانمندی های دانشگاه از طریق تریبون نماز جمعه وجود داشته باشد تا هر چه بیشتر شاهد تعمیق این روابط باشیم .

همچنین در این دیدار، حجه ‌‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در سخنانی، مدرک گرایی را از آفت های جدی نظام آموزش عالی کشور دانست و تصرح نمود :علم آموزی و اهمیت به علوم کاربردی باید در دستور کار مراکز آموزش عالی قرار گیرد و دانشگاه پیام نور در این زمینه، قدم های موثری برداشته است .

ایشان ادامه داد:فراهم آوردن امکان تحصیل برای کسانی که به نوعی از تحصیل جا مانده اند، از دیگر اقدامات موثر دانشگاه پیام نور برای بهره مندی همگان از آموزش عالی بوده است .

لازم به ذکر است در این دیدار آقای دکتر رستمی مدیر امور فرهنگی و دانشجویی استان و آقای دکتر رشیدی نژاد مسئول بسیج اساتید استان نیز حضور داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر