اخبار

نیاز امروز ما برای نشاط آفرینی از مسیر کارآفرینی می گذرد

معاون فرهنگی،اجتماعی ودانشجویی در اختتامیه مسابقاتACM   گفت :                                                              

   نیاز امروز ما برای نشاط آفرینی از مسیر کارآفرینی می گذرد.

  ر1ر دکتر امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه مسابقات acm که به میزبانی مرکز مشهد برگزار شد، گفت: نیاز امروز ما برای نشاط آفرینی از مسیر کارآفرینی می گذرد  و اگر ما یک جامعه کارافرین و یک فارغ التحصیل دانش آموخته کارآفرین نداشته باشیم یقینا یک مهندس ویک فارغ التحصیل توانمند آماده به کار نخواهیم داشت . و برای این موضوع نیاز به افزایش امید در میان تک تک دانشجویان داریم. معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ما در دانشگاه پیام نور باید برای فعالیتهایی که بعد علمی فرهنگی و از سوی دیکر نقش آفرینی در عرصه کارورزی و مهارت آفرینی و سپس برند سازی علمی ما را دارد بیش از پیش فعال باشیم . دکتر امین ناجی در پایان افزود: ما به دنبال این هستیم که اعتماد به دانشگاه پیام نور و احساس افتخار به حضور در این دانشگاه را افزایش دهیم.         

دکتر امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه مسابقات acm که به میزبانی مرکز مشهد برگزار شد، گفت:
نیاز امروز ما برای نشاط آفرینی از مسیر کارآفرینی می گذرد  و اگر ما یک جامعه کارافرین و یک فارغ التحصیل دانش آموخته کارآفرین نداشته باشیم یقینا یک مهندس ویک فارغ التحصیل توانمند آماده به کار نخواهیم داشت . و برای این موضوع نیاز به افزایش امید در میان تک تک دانشجویان داریم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ما در دانشگاه پیام نور باید برای فعالیتهایی که بعد علمی فرهنگی و از سوی دیکر نقش آفرینی در عرصه کارورزی و مهارت آفرینی و سپس برند سازی علمی ما را دارد بیش از پیش فعال باشیم .


دکتر امین ناجی در پایان افزود: ما به دنبال این هستیم که اعتماد به دانشگاه پیام نور و احساس افتخار به حضور در این دانشگاه را افزایش دهیم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر