اطلاعیه ها
اطلاعیه شماره 6 صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه پیام نور

حضور کارکنان ارجمند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور :

 سلام علیکم

      ضمن تبریک ایام ربیع و با توجه به فراهم شدن شرایط عضویت کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در صندوق قرض الحسنه کارکنان بدینوسیله باطلاع می رساند :

  1. کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری که تمایل به عضویت در این صندوق دارند می توانند حداکثر تا تاریخ 1397/10/25مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان ( بعنوان حق عضویت ) به حساب صندوق به شماره 0102760276005 بنام صندوق قرض الحسنه کارکنان دانشگاه پیام نور در بانک صادرات ایران شعبه شهید محلاتی ( قابل واریز در کلیه شعب بانک صادرات سراسر کشور ) واریز و اصل فیش واریزی را به دفتر صندوق در سازمان مرکزی تحویل نمایند و فتوکپی آن را نزد خود نگه دارند .
  2. با توجه به لزوم کارسازی مبالغ واریزی در بانک جهت فراهم شدن اعتبار قرض الحسنه پیش بینی می شود حداقل زمان انتظار برای دریافت وام 6 ماه پس از تکمیل واریز افراد ( حسب اولویت و در صورت وجود اعتبار ) خواهد بود .
  3. اولویت معرفی به بانک بر اساس تاریخ واریز و تکمیل حق عضویت مندرج در بند 1 می باشد .
  4. شرایط اعطای تسهیلات قرض الحسنه طبق ضوابط بانک و صندوق خواهد بود .
  5. طبق مقررات صندوق ، افراد موظفند حق عضویت ماهیانه خود را نیز طبق روال و مقررات صندوق به حساب صندوق واریز نموده و اصل فیش واریزی را به صندوق ارسال و کپی آن را نزد خود نگه دارند .                 
    تبصره : در صورت وجود شرایط و امکان پذیر بودن از نظر صندوق ، دانشگاه و نهاد این مبلغ و اقساط تسهیلات می تواند ماهیانه از حقوق افراد کسر و به حساب صندوق واریز گردد لیکن تا فراهم شدن شرایط و اعلام صندوق هر فرد مکلف به پرداخت آن می باشد .
  6. مبلغ عضویت و واریز حق عضویت ماهیانه اعضا قابل عودت نبوده و صرفا افرادی می توانند آن را باز پس گیرند که از عضویت صندوق طبق ضوابط انصراف بدهند .
  7. یادآوری می شود بدون تکمیل ( پرداخت کامل ) حق عضویت ، فرد پرداخت کننده عضو صندوق محسوب نمی گردد و مشمول دریافت وام نخواهد بود .
سایر شرایط مربوط به دریافت تسهیلات صندوق در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر