نشست خبری حجت الاسلام جمشیدی
نشست خبری حجت الاسلام جمشیدی
جایگاه قران باید درتمامی علوم وخصوصاً علوم انسانی بررسی و قابل استفاده برای همگان شود. جایگاه قران باید درتمامی علوم وخصوصاً علوم انسانی بررسی و قابل استفاده برای همگان شود. حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جمشیدی راد ، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوردر جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی گفت . تدبر در آیات قرانی و ارتباط آیات روشنی بخش قران در علوم انسانی باید به عنوان یک اصل و مولفه تحقیق مهم مورد تدبر و جستجو قرار گیرد و دراین راستا وظیفه داریم به این امر مهم که سعادت بشری در آن نهفته است بپردازیم . وی خاطرنشان کرد برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلانن می تواند می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی ممتاز

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جمشیدی راد ، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوردر جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی در استان گیلان :

جایگاه  قران باید درتمامی علوم وخصوصاً علوم انسانی بررسی و قابل استفاده برای همگان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جمشیدی راد ، مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوردر جلسه ستاد برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی گفت . تدبر در آیات قرانی و ارتباط آیات روشنی بخش قران در علوم انسانی باید به عنوان یک اصل و مولفه تحقیق مهم مورد تدبر و جستجو قرار گیرد و دراین راستا وظیفه داریم به این امر مهم که سعادت بشری در آن نهفته است بپردازیم . وی خاطرنشان کرد برگزاری همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی  به میزبانی دانشگاه پیام نور استان گیلانن می تواند می تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی ممتاز در دانشگاه پیام نور قلمداد گردد و ادامه داد که با توجه به سنخیت موضوع   همایش میان رشته ای قرآن کریم که هم اکنون توسط اساتید دانشگاه پیام نور در حال برنامه ریزی می باشد مناسب است که در این همایش بین المللی برنامه ریزی واجرائ گردد. در ادامه این جلسه و نشست خبری دکتررضایی صوفی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان ضمن خیرمقدم وتبریک سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : با توجه به تجارب بالای دانشگاه پیام نور استان گیلان در برگزاری همایش های کشوری ، افتخار داریم در سال 95 همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی را با مشارکت بسیج کارکنان سپاه استان برگزار کنیم .

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر