اخبار
1398/3/5 یکشنبهبا همکاری فنی حرفه ای و دانشگاه پیام نور استان بوشهر
14 دوره آموزشی مهارتی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزارشد
دریک سال اخیر دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر 14دوره آموزشی و مهارتی را با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گذرانده اند.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  رییس این دانشگاه گفت: درسال گذشته دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر  28288 نفرساعت  دوره های آموزشی را جهت کسب مهارت های لازم برای ورود به بازار کار با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای گذرانده اند

دکتر محمد رضا بحرانی در این خصوص افزود: جهت آمادگی دانشجویان برای ورود به بازارکاردرسال گذشته 14 دوره آموزشی برگزار شد که 110نفر از خانمها و 123 نفر از آقایان جمعا 233 نفر دراین دوره های مهارتی شرکت کردند.

وی در خصوص عناوین این دوره‌ها گفت: دوره‌های عمومی گردشگری،تکثیر و پرورش گیاهان آپارتمانی،حسابداری،طراحی تراریوم،مدیریت بحران و همچنین آشنایی با برخی از نرم افزارهای کامپیوتری مورد نیاز بازارکار ازجمله این دوره ها بوده است.

دکتر بحرانی اظهار امیدواری کرد با تفاهم نامه ای که دانشگاه پیام نور با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد کرده است درسال جاری این دوره های آموزشی افزایش یابد و تعداد بیشتری از دانشجویان این دانشگاه مهارت های لازم برای ورد به بازارکار را کسب نمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر