كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مدیر امورفرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر طرح سفیران سلامت در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می شود. مدیر امورفرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر: جهت آموزش سبک زندگی سالم به دانشجویان  اولین جلسه طرح سفیران سلامت در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور بوشهر  مدیر امورفرهنگی و دانشجویی این دانشگاه گفت:جهت آموزش سبک زندگی سالم به دانشجویان  اولین جلسه طرح سفیران سلامت روز چهارشنبه 30 آبان ماه ساعت 10 صبح درسالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می شود.

عباس خرم آبادی افزود: گفت: سفیر سلامتی فردی است که حداقل با گذراندن دوره های خودمراقبتی به صورت حضوری و یا غیر حضوری (به صورت خود مطالعه) اطلاعات جامعی درباره بیماری ها به خصوص ناخوشی های جزیی دارد.

وی درخصوص هدف نخست از اجرای این طرح گفت:هدف از اجرای این طرح این است که  سفیر سلامت از نظر جسمی سالم باشد و این نکات را برای حفظ سلامتی به اطرافیان خود منتقل کند.

مدیر امورفرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: دراین جلسه کتاب راهنمای خود مراقبت جوانان نیز به صورت رایگان توزیع خواهد شد و سفیران سلامت با خواندن کتاب‌ها در زمینه سبک زندگی سالم، استفاده صحیح از فناوری‌های نوین، تغذیه سالم، سلامت خانواده، محیط زیست، آشنایی با بیماری‌های واگیردار و غیر واگیر، تحرک بدنی و ورزش منظم آموزش می‌بینند و سپس آن را به دیگران انتقال می‌دهند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر