اخبار
1398/1/27 سه‌شنبه
آیین معارفه آقای جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای پیام نور استان سمنان
آیین معارفه آقای جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای پیام نور استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سمنان ،آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای جعفری مسئول نهاد رهبری در دانشگاههای پیام نور استان سمنان به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز سمنان بود برگزار گردید.
همچنین آیین تودیع و معارفه مسئول قبلی نهاد جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد و مسئول جدید حجت الاسلام و المسلمین کوهساری نیز در دانشگاه پیام نور مرکز سمنان برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین تقوی معاون محترم منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و حجت الاسلام و المسلمین کوهساری مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان سمنان و مسئولین و معاونین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و آقای دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور استان و مرکز سمنان برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور استان و مرکز سمنان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر و تبریک اعیاد شعبانیه فرمودند:فلسفه دفتر نهاد در دانشگاهها یک بحث فرهنگی کاملا قابل قبولی است که باید در تمامی دانشگاهها وجود داشته باشدو دانشگاهها و مراکز فرهنگی نباید به این بحث نگاه مادی داشته باشند. چون مقوله فرهنگ آنقدر مهم است که مورد حمله هزاران شبکه مجازی قرار گرفته است.
در ادامه ایشان فرمودند:دفتر نهاد باید پیشتاز در امر فرهنگ باشد چون باید نسل تحصیل کرده ما فرهنگ را در کنار تحصیل خود داشته باشد. سپس فرمودند:ما نسل دانشگاهی نمی پذیریم که یک نهاد بزرگ فرهنگی مانند سپاه مورد حمله آمریکای خبیث باشد و به عنوان گروه تروریستی قرار گیرد.یکی از عواملی که باعث شده است ما به عنوان یکی از قدرت های منطقه باشیم سپاه بوده است که همه باید به طور قاطع از سپاه حمایت کنیم چون سپاه در همه زمینه ها کمک رسان مردم بوده است و خواهد بود.
در ادامه ،مراسم تودیع و معارفه مسئول قبلی نهاد جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد و مسئول جدید حجت الاسلام و المسلمین کوهساری نیز در دانشگاه پیام نور مرکز سمنان برگزار گردید
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد ضمن خیر مقدم به ارائه گزارش کاری خود طی 12 سالی که در این مسئولیت در استان بودند پرداختند و ضمن خیر مقدم به جناب اقای جعفری مسئول دفتر نهاد نمایندی رهبری در دانشگاه پیام نور برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
سپس در پایان مراسم جناب اقای جعفری مسئول دفتر نهاد نمایندی رهبری در دانشگاه پیام نور ستان سمنان با کارکنان واعضای علمی ستاد و مرکز سمنان دیدار کوتاهی داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ