آموزش
1397/12/13 دوشنبه
هشدار به داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور؛
دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده است

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی موسسات آموزشی با استفاده از نام و اعتبار دانشگاه پیام نور ضمن هشدار به تمامی داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده و پذیرش در این دانشگاه صرفا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز اظهار داشت: متاسفانه برخی از موسسات از طریق تبلیغات در جراید و فضای مجازی مبادرت به جذب و ثبت نام غیرقانونی از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور کرده و ضمن عقد قرارداد با متقاضیان اقدام به اخذ مبلغ قابل توجه تحت عناوین تایید قرارداد و کارمزد تنظیم آن، ارائه نمونه سوال، تشکیل کلاس های آموزشی حضوری و تهیه کتب مورد نیاز دانشجو می کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوزی را برای ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آنها صادر نکرده است و بارها اعلام نموده که فعالیت همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، غیرقانونی است.
بهروز اظهار داشت: جزئیات نحوه پذیرش در دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام می شود و دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه ای در این زمینه همکاری ندارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ