كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/12/1 چهارشنبه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خبر داد: آغاز به کار هفتمین همایش مهارت افزایی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور در مشهد مقدس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور از آغاز به کار هفتمین همایش آموزشی و مهارت افزایی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور سراسر کشور در مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، حجت السلام والمسلمین نبوی هدف از برگزاری این همایش را توانمندسازی وارتقاءعلمی ائمه جماعات، هم اندیشی و تبادل اطلاعات کاری و اجرایی با دانشجویان و دانشگاهیان دانست و اظهار داشت: شرکت ائمه جماعات در این دوره آموزشی و همچنین کارگاه هایی که مسائل روز کشور را بررسی می کند، در حل چالش های کشور راهگشا خواهد بود.
وی با عنوان اینکه در این همایش از اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین اعضای هیات علمی دعوت شده است، گفت: هرچه اساتید وائمه جماعات بافضای دانشگاه ودانشجویان بیشتر آشنا باشند، در زمینه آگاهی رسانی به دانشجویان و مقابله با هجمه های مختلف موجود موفق تر خواهند بود.
گفتنی است، هفتمین همایش مهارت افزایی ائمه جماعات دانشگاه پیام نور سراسر کشور با شرکت80 نفر از ائمه جماعات به مدت 3 روز در جوار حرم علی ابن موسی الرضا برگزار می شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر