فناوری و پژوهش
1397/2/22 شنبه
نشست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با پارک علم و فناوری دانشگاه پیام نور استان هرمزگان

.

 نشست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با پارک علم و فناوری دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ، طی این نشست که با حضور معاونت دانشگاه پیام نور استان هرمزگان سرکار خانم دکتر عامری سیاهویی،رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور سرکار خانم دکتر قربانی و کارشناسان دو حوزه صورت گرفت بر تعامل دو مجموعه در جهت پی برد اهداف تأکید و موضوعاتی در زمینه آشنایی با حوزه دانش بنیان دانشگاهها مطرح گردید.
دکتر لیلا قربانی ضمن تأکید بر ارتباط مستمر با پارک علم وفناوری ،همکاری بین دانشگاه و پارک علم وفناوری در جهت ایجاد وتوسعه زمینه های بروز و ظهور خلاقیت و نوآوری مخاطبین مشترک ،کمک به تقویت مشارکت دانشگاهیان برای انجام فعالیت های اقتصادی مبتنی بر فناوری وبرگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه فناوری برای دانشجویان ،اساتید و کارمندان در راستای تبدیل علم به ثروت از اهداف این مجموعه دانشگاهی می باشد.رئیس اداره کارآفرینی و ارتباط با صنعت بیان دا شت دانشگاه پیام نورآمادگی لازم را در زمینه اختیارگذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی جهت مخترعین ومبتکرین استان وهمچنین امکانات کتابخانه را دارد.
در این نشست سرکارخانم دکتر عامری معاونت دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ایجاد تفاهم نامه با پارک علم وفناوری را از برنامه های آتی این همکاری بیان کرد و در خصوص مضمون تفاهم نامه بحث و بررسی شد.
رئیس پارک علم وفناوری نیز ضمن بیان گزارش از پیشرفت های پارک علم وفناوری در سالهای اخیر در اختیار قراردادن امکانات فیزیکی و مالی این مجموعه را به دانشگاهیان جزو برنامه های مجموعه پارک علم وفناوری دانست .
وی از طرح مشترک با دانشگاه صنعتی شریف جهت توانمند سازی دانشجویان به ویژه دانشجویان پیام نور و همچنین حمایت از انجمن های علمی ،حمایت از مسابقات علمی دانشجویی که به برند سازی ختم شود خبر داد.
دکتر فتی افزود توسعه پارک علم وفناوری در تمام دانشگاههای استان و شهرستانها راه اندازی شده و تمامی مراکز وواحدهای دانشگاهی در سطح استان می توانند به طور مستقیم با پارک علم وفناوری مکاتبه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر