آموزش
1397/11/13 شنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت ایام الله دهه فجر
انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره) دکتر محمد خیری با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه‌ فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

.

متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بی‌پایان بر ساحت مقدس شهیدان انقلاب اسلامی و در رأس آن  امام شهیدان و تبریک ایام‌الله دهه فجر به محضر مقام معظم رهبری و آرزوی توفیقات بیشتر برای ملت شریف ایران اسلامی.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

22 بهمن نه تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی گردد. بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

اینجانب ایام فرخنده دهه فجر، را به رهبر فرزانه انقلاب، تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا جامعه دانشگاهی، تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن دعوت از اعضاء محترم علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور هرمزگان برای حضور شکوهمند در راهپیمایی حماسی 22 بهمن، از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر