آموزش
1397/11/14 یکشنبه
در آستانه سالگرد چهلمین سالگی انقلاب اسلامی انجام شد؛
آئین تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با شهدا در گلزار بندرعباس

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان وظیفه جامعه و دانشگاهیان است/ آئین تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با شهدا در گلزار بندرعباس

همزمان با آغاز دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به همت اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور هرمزگان، اعضا محترم علمی، مدیران، دانشجویان و کارکنان با حضور در مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر در گلزار شهدای بندرعباس با شهدا دیدار قبور متبرکه از مقام شامخ این سبکبالان آزاده تجلیل و تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور: دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توحیدی و ولایی بودن آن است.

دکتر محمد خیری در حاشیه این مراسم، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازی از شخصیت این پاک سرشتان را بخشی از وظایف دانشگاهیان و جامعه نسبت به شهدا برشمرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه وظیفه ما ارتقای علم و دانش است که مهمترین رکن توسعه، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است، تاکید کرد: در این برهه از زمان در قبال شهداء می بایست تلاش علمی در جهت رسیدن به جایگاه برتر در جهان داشته باشید.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهادت اوج تعالی و رسیدن به نهایت ارزش های انسانیت است، افزود: در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبها ترین حرکت شهادت است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر