آموزش
1397/11/21 یکشنبه
دعوت رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از دانشگاهیان بویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در مراسم باشکوه 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه در صحنه و کلیه دانشگاهیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ، در متن این پیام آمده است:

دهه فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردان بزرگی است که در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب، برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه‌ آفرینی‌های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم کردند .

همچنین در این پیام دکتر خیری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی، اعضای هیئت علمی، استادان ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت گفت و از ملت غیور استان هرمزگان  و خصوصاٌ مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور دعوت کرد که با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب بویژه در راهپیمایی 22 بهمن،ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر