آموزش
1397/12/22 چهارشنبه
درخشش دانشجوی پیام نور هرمزگان در دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور
کسب مقام اول توسط دانشجوی پیام نور مرکز بندرلنگه در دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کل کشور در استان گیلان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر آدم زاده رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه در این رابطه اظهار داشت: مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور به میزبانی استان گیلان برگزار شد که دانشجوی مرکز بندرلنگه نیز در آن حضور داشتند، در این بخش با رکورد 5/167 کیلو گرم مقام اول در این دوره از مسابقات کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: شاهین خدادادی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه در این مسابقه موفق به دریافت مقام برتر در دسته 93 کیلو گرم که با رکورد 5/167 کیلو گرم کسب مقام اول در دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور شد.

آدم زاده عنوان کرد: شاهین خدادادی دانشجوی مرکز لنگه در اواسط سال 98 در مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور برگزار می شود نیز خدادادی در این دوره از مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان کشوری هم  حضور دارند.

لازم به ذکر است دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور در استان گیلان با حضور بیش از  8 دانشجو از سراسر کشور در دسته 93 کیلوگرم دانشجویی برگزار گردید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر