آموزش
1397/12/22 چهارشنبه
اگر پاسداشت شهدا از بین برود دیگر کشور به آن اهداف عالیه نخواهد رسید
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور هرمزگان گفت: اگر ما مثل شهدا فکر نکنیم مطمئن باشید که به جایی نخواهیم رسید، اگر پاسداشت شهدا از بین برود دیگر کشور به آن اهداف عالیه نخواهد رسید، ان شاالله که بتوانیم از خون این شهدا دفاع کنیم و همیشه از شهدای با عظمت یادی داشته باشیم.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور هرمزگان، در ابتدای جلسه اکبر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور رودان ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی به مهمانان، از اینکه مسئولین استان در این روز بزرگ حضور در جمع همکاران رودان اهمیت داده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کردند و همچنین از تلاش های همه مسئولین که در استان جهت پیشبرد اهداف دانشگاه زحمت می کشند نیز تشکر نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسین کرتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور هرمزگان در بین کارکنان پیام نور و دو فرزند شهید حسن زمانی، اظهار داشت: امروز به عنوان روز بزرگداشت شهدا ما نیز این روز را گرامی می داریم، چرا که هر چه داریم از برکت  شهدای والا مقام داریم، اگر شهدایی مثل پدران شما نبودند و آن جان فشانی نداشتند شاید سرنوشت ما همانند بعضی از کشورهای مستعمره می شد.

وی تصریح کرد: شهدا بخاطر اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و این روز ها دشمنان از داخل و خارج شدیدا در پی ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام کرتی اضافه کرد: اگر ما مثل شهدا فکر نکنیم مطمئن باشید که به جایی نخواهیم رسید، اگر پاسداشت شهدا از بین برود دیگر کشور به آن اهداف عالیه نخواهد رسید، ان شاالله که بتوانیم از خون این شهدا دفاع کنیم و همیشه از شهدای با عظمت یادی داشته باشیم.

در پایان نماینده نهاد رهبری در دانشگاه از دو فرزند شهید با تقدیم لوح سپاس از آنها تقدیر نمود.

در حاشیه دیدار امروز اکبر زمانی رئیس دانشگاه رودان بهمراه حجت الاسلام کرتی، از خانواده مرحوم ابراهیم طاهری از کارکنان پیام نور رودان که اخیرا" درگذشته بود دیدار کردند و در منزل آن مرحوم با ذکر قرائت فاتحه از تازه درگذشته یاد نمودند.

لازم به ذکر است خانواده مرحوم طاهری نیز از حضور مسئولین دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و دلجویی که نسبت به ایشان داشتند تشکر و قدر دانی کردند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر