آموزش
1397/12/29 چهارشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور در آستانه آغاز سال نو
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پیامی فرارسیدن نوروز 98 را پیشاپیش تبریک گفت

.

در متن پیام دکتر خیری آمده است:

بهار نماد و جلوه گاه اراده الهی در بازآفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن. نوروز میراث ارزشمند نیاکان فرهنگ پرور ماست. روز رویش مجدد طبیعت، روز سبز شدن، روز استشمام عطر ماندن و بقاء و سرانجام نوروز، گاه تحول و دگرگونی است. بدینوسیله حلول موسم خجسته بهاران و فرخنده نوروز نیاکان را خدمت تمام مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان تبریک عرض نموده و زیباترین ایام و نیکوترین فرجام را برایتان آرزومندم.

پیشبرد اهداف و برنامه های دانشگاه پیام نور هرمزگان در سال 96 با تلاش و همت مسئولین اجرایی دانشگاه بوده.

لازم است در آستانه سال جديد، موفقیت دانشگاه پیام نور هرمزگان در سال های گذشته و اکنون، مدیون همراهی ها و پشتيبانی های خوب و دلگرم كننده مسئولین محترم دانشگاه پیام نور، همكارانم اعم از تلاش های دلسوزانه مدیران، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز و خانواده های معزز آنان است که در همه حوزه‌ها دل در گرو پیشرفت این دانشگاه داشته و دارند، سپاسگزاری ويژه نمايم. و در سال جدید نیز به میمنت تقارن بهار، فصلی نو از کار و تلاش در این دانشگاه به ثمر خواهد نشست. و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برایشان، مسالت می نمایم.

اینجانب هم به نوبه خود فرا رسیدن فرخنده ایام نوروز را که نوید بخش تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت و احوال روح و جان انسان ها و یادآور آغازی پر طراوت برای زندگی مجدد در مسیر تعالی است به شما جامعه دانشگاهی بویژه خانواده دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم سال نو و طلیعه بهار پیام آور شادی، کامیابی، توفیقات روزافزون و سالی پر از شور و نشاط باشد. نوروزی دل انگیز و سرسبز برایتان آرزمندم.

 

با آرزوی توفیق الهی برای همه همکاران گرانقدر دانشگاه

دکتر محمد خیری

 رئیس دانشگاه


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر