آموزش
1398/2/1 یکشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان
دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) را تبریک گفت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام تبریک دکتر خیری آمده است:

در سپیده دمان ۱۵ شعبان درخشان ترین ستاره هدایت و ولایت، درآسمان آفرینش نورافشانی می کند و در آن روز زیستن و شکفتن های ابدی آغاز می شود و زمین، مژدگانی شکوفه زاری پر طراوت را، دریافت می کند.

چه مبارک مولودی که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد کرده و کاخ‌های ظلم و ستم را فرو می‌ریزد. خجسته باد میلاد نوری که سحر با شبنم لطفش بیدار می‌شود و خورشید در انتظار سلامش طلوع می‌‌کند.

او که هرگاه جمعه از راه می‌رسد، صاحبدلان، دل از دست می‌دهند و قرار از کف می‌نهند و قافله دل‌های بیقرار روی به قبله می‌کنند و آمدنش را به انتظار می‌نشینند و این انتظار چه زیبا و دلنشین است.

نیمه شعبان خجسته زادروز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است. آن امام همامی که برقرارکننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت را به محضرمقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته)، جامعه دانشگاهی به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور امید آن داریم که هرچه زودتر چشمان منتظران ومشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز روشن و منورگردد.

 

دکتر محمد خیری

 رئیس دانشگاه


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر