اخبار آموزش الکترونیک
1395/10/8 چهارشنبه
یک میلیارد تومان اعتبار در سفر استانی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به هرمزگان اختصاص یافت

.

 در نخستین سفر دکتر فیصل حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به هرمزگان: یک میلیارد تومان اعتبار به پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اختصاص یافت.

دکتر فیصل حسنی، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور در جمع روسا و مدیران ستادی کارکنان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور امسال برای اولین بار با حضور وزیر علوم وارد بحث تلویزیون تعاملی شده است، گفت: سیستم تلویزیون تعاملی (IPTV) سیستم جدیدی است که به دانشگاه پیام نور اضافه شده است و این امکان را برای دانشجویان، خانم های خانه دار و بویژه معلولین فراهم می کند تا در هانه و توسط موبایل و تلویزیون با کمترین هزینه نحصیلات خود را ادامه دهند.

وی با اشاه به اینکه تمامی دروس توسط اساتید مجرب ضبط شده است و از ترم آینده پخش می شود ، افزود: دانشجویان می توانند بعنوان یک رشته انتخاب کنند و توسط رسانه تعاملی با در اختیار گذاشتن      setup boX ازکلاس ها استفاده کنند و تاکنون70درس در قالب 400 جلسه ضبط شده است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد:در حال پذیرش در دانشگاه پیام نور حضوری، الکترونیکی و غیرحضوری است و شیوه پذیرش تعاملی به نوع شیوه آموزشی نیز اضافه        می شود .

 

حسنی با اشاره به اینکه وجود 210 پروژه عمرانی قابل افتتاح در دانشگاههای پیام نور تصریح کرد: 280میلیارد تومان برای انجام پروژه های نیمه تمام نیاز بود که تاکنون 100 میلیارد تومان هزینه شده است که 100 پروژه  عمرانی در دهه فجر افتتاح می شود و 3 پروژه استان هرمزگان نیز انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه 3پروژه عمرانی در دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح می شود، افزود: 3میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار پروژه های عمرانی بوده است و دراین بازدید 1میلیارد تومان به این استان در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام اهدا می شود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر اینکه سیاست دانشگاه پیام نور در کشور تقویت کیفیت است، اظهار کرد: توسعه مباحث کیفی از اولویت های کاری است و قطعاً در این زمینه سرمایه گذاری می کنیم و برای افزایش سطح تخصص دانشجو و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزمایشگاهها را توسط دستگاههای آزمایشگاه مجهز می کنیم..

 

حسنی ادامه داد: با تجهیز آزمایشگاهها زمینه را برای انجام تحقیقات و پژوهش های بیشتر در داشگاه را فراهم می کند و نیز سایر دستگاهها می توانند از بستر آزمایشگاههای ما استفاده کنند و در حال حاضر بهترین آزمایشگاهی کشور را داریم

 

وی با بیان اینکه در این سفر نگاه ویژه ای به استان هرمزگان خواهیم داشت، گفت: زیرساخت های آزمایشگاه هرمزگان را که قبلا خریداری شده است را تقوت می کنیم.

معاون امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به برنامه های دیگر خود از این سفر به استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش های ضمن خدمت را برای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه فراهم می کنیم با این هدف که کازکنان و  اعضای هیات علمی  با استفاده بهینه از امکانات به سمت تولید محتوا و درآمدزایی حرکت کنند چون امسال شهریه ها افزایش پیدا نمی کنند و درصدد هستیم بدون افزیش شهریه درآمد دانشگاه را افزایش و منابع مالی را تامین کنیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر