اخبار آموزش الکترونیک
1398/1/26 دوشنبه
تعطیلی کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور بندرعباس و شرق هرمزگان
در پی اعلام شدت بارندگی ها و احتمال وقوع سیل تمامی کلاس های درس دانشگاهها در استان هرمزگان نیز همانند مدارس تعطیل اعلام شد.

.

در پی اعلام هواشناسی در مورد ورود سامانه جدید بارشی در استان‌های جنوبی و شرقی کشور پس از اعلام تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگا ههای استان هرمزگان هم خبر از تعطیلی کلاس‌های درس در روزهای آینده دادند.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: تمامی کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در بندرعباس و شرق هرمزگان امروز شنبه ۲۴ فروردین تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر محمد خیری در جمع خبرنگاران بیان داشت: به اطلاع می‌رساند، برابر اعلام ستاد بحران استان به دلیل ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل، کلیه کلاسهای صبح و بعداز ظهر امروز شنبه ۲۴ فروردین شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، میناب، رودان و سیریک تعطیل است.

وی اضافه کرد: تعطیلی یا دایر بودن کلاس‌های درس در روز یکشنبه تاریخ بیست و پنجم فروردین ۹۸ متعاقباً اعلام می‌شود.

خیری همچنین با اشاره به دایر بودن بخش اداری این دانشگاه در سراسر استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: به تمامی فرمانداران شهرستان‌ها اعلام شده در صورت نیاز نیز علاوه بر استفاده از ظرفیت کارکنان این دانشگاه جهت اقدامات امدادی، تمامی فضاهای این دانشگاه جهت اسکان اضطراری نیز در خدمت شهروندان خواهد بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر