فرهنگی
1397/8/19 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در خطبه های نماز وحدت

.

فارغ التحصیلان پیام نور در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه های کشور پذیرفته شده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در خطبه های نماز وحدت این هفته ابوموسی گفت:

موفقیت فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع بالاتر در دانشگاه های تراز اول کشور نشان از کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در بین خطبه های نماز وحدت شهرستان ابوموسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با نخبگان جوان کشور، گفت: افزایش کیفیت شرکت های دانش بنیان و ضرورت ارتقائ مقالات علمی  با وجود اعضای هیات علمی توانمند در دانشگاه پیام نور ارتقا خواهد یافت.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ  کیفیت آموزشی رتبه اول بین دانشگاه ها می باشد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در حوزه پژوهش نیز جز 10 دانشگاه برتر کشور می باشد.

وی از پذیرش تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور ابوموسی در 9 رشته تحصیلی خبر داد و افزود: از 22 مهرماه ثبت نام آغاز شده و تا 15 آبان ماه نیز فرصت باقی است.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی می باشد که فارغ التحصیلان آن در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز در بهترین دانشگاه های دولتی کشور پذیرفته می شوند و حتی فارغ التحصیلان این دانشگاه در آزمون استخدامی نیز موفق تر نسبت به سایر دانشگاهها می باشند که این نشان از کیفیت آموزشی بالای دانشگاه پیام نور است.

عامری سیاهویی به برگزاری امتحانات پیام نور نیز اشاره نمود و اظهار داشت:برخی از امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت آنلاین می باشد که دانشجو پس از اتمام امتحان می تواند نمرات خود را مشاهده نمایید که این در بین دانشگاه های کشور بی نظیر است.

وی اظهار داشت: شرایط بسیار مناسبی برای دانشجویان در تکمیل ظرفیت ایجاد شده است که دانشجویان در این مرحله می توانند با پرداخت فقط نصف شهریه ثابت ثبت نام و انتخاب رشته نمایند و حتی برای مابقی هزینه های متغییر نیز با توجه به تفاهم با بانک انصار، وام با کارمزد 4/1 درصد با شرایط آسان در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت که دانشجویان دغدغه ی جز تحصیل نداشته باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر